Step Aerobic

Step Aerobic – prof. Antonela Agop

Ora incepe de fiecare data cu o usoara incalzire a muschilor si a articulatiilor de aproximativ 5 minute. Partea activa a antrenamentului consta in cresterea intensitatii efortului prin cresterea ritmului de executie si a complexitatii coregrafiei.
Toti pasii de aerobic executati sunt adaptati si modificati in functie de elementul de baza al coregrafiei – pasirea pe si de pe step. In partea finala a sedintei, inainte de incheiere, se pot efectua exercitii de tonifiere a diferitelor grupe musculare-coapse, fese, abdomen si lombar. Incheierea sau partea de relaxare contine tot exercitii tip stretching si de respiratie.

Beneficiile sedintelor de step aerobic:

– reduc impactul asupra incheieturilor, eliminand accidentarile provocate de sariturile repetate
– introduc un ritm de executie sanatos, potrivit atat pentru incepatori cat si pentru cei mai experimentati
– accentueaza componenta de dezvoltare a masei musculare si de intarire a articulatiilor
– ofera o slabire rapida intr-un ritm placut – tonifica musculatura soldurilor a picioarelor si abdomenului si contribuie la arderea celulitei
– iti intareste muschii fesieri,coapsele si soldurile
– iti ofera o mobilitate de invidiat
– te ajuta sa iti imbunatatesti activitatea sistemelor respirator si cardiovascular

Atunci cand lucram la un stepper aerobic, ardem intre 450 si peste 600 calorii in 60 minute, in functie de gradul de dificultate al exercitiului. Un efort de acest tip imbunatateste rata metabolica, ajutandu-te sa arzi mai multe calorii chiar si in stare de repaos.
– Program – Joi, ora 18:00 – 19:00
– Adresa – Baza 3, str. Bucium, nr. 34 (langa Carrefour Felicia)

– Abonament – 100 lei/ 8 sedinte ( 60 min./sed);
– 1 sedinta (60 min) – 20 lei;